Image hosted by servimg.com


Thursday, July 10, 2008

Kali Pertama?

Oh My Gosh! My Malay really went down the drain coz long time didn't use already. I even have problems speaking in simple Malay? Now kena tagged in Malay by Mishy&Lina.ahaha. Indah apa, saya cuba-cuba saja^^

Tag Dalam BM
7 fakta tentang saya:
o1; Kebanyakkan kawan saya panggil saya "Chong".
o2; Memori saya semakin hari semakin teruk.
o3; Saya boleh ketawa macam orang gila.
o4; Saya sangat suka makan dan cuba makanan baru!
o5; Saya ini ada banyak sifat yang ganjil.
o6; Saya suka melihat wayang.
o7; Saya tidak berapa mengenali diri saya walaupun 21 tahun sudah.ahaha

7 perkara menakutkan saya:
o1; kehilangan orang tersayang seperti keluarga saya dan kawan kawan saya.
o2; tidak lulus dalam peperiksaan saya.
o3; tidak sengaja menimbul masalah yang besar.
o4; tidak dapat tidur.
o5; alergi terhadap makanan atau ubat
o6; tersesat
o7; bermimpi ngeri(?)

7 lagu buat sekarang:
o1; Shinhwa - Destiny of Love
o2; Jimmy Lin - I Don't Regret
o3; Ah Shin - Die Already Still Want to Love
o4; Tank - Bull Fighting
o5; Nicholas Teo - Forget Ever Loved
o6; 183 Club - Not Brave Enough
o7; S.H.E. - Starlight (remix)

7 perkara yang selalu sebut:
o1; bagus...
o2; really?
o3; wat the...
o4; huh? Ok...
o5; shiat!
o6; deng...
o7; sui bien

7 perkara yang amat bernilai:
o1; keluarga/kawan
o2; komputer
o3; muzik/mp3
o4; cinta/sayang
o5; dapat tidur
o6; internet
o7; telefon bimbit

7 "pertama kali" dalam hidup saya:
o1; seorang diri pergi melihat wayang (kesian kan?)
o2; berjalan kaki dari Kiulap ke SGS
o3; pergi KL dan melihat Konsert DBSK!
o4; pengsan dan bermalam di hospital
o5; menaiki "water taxi" dari Seri ke Yayasan.
o6; membuat tag dalam Bahasa Melayu!
07; pergi melancong bersama bapa dan mama ke Thailand

7 orang bertuah (JAWAB TAG INI BALIK)
o1; Pingie
o2; Meilin
o3; Geok Yi
o4; Moonie
o5; Melissa
o6; Razan
o7; Kakak Fizah
Sakit kepala after I finished thinking what to write for all these ah! Brain power almost zero.lol

No comments: